ЗМІСТ
ВСТУПНЕ СЛОВО |
3-4 |
|
ОСОБИСТОСТІ В ІСТОРІЇ КУЛЬТУРИ |
5 |
|
Клочко Л.С., Березова С.А. Історія Музею історичних коштовностей України в особистостях. Оксана Давидівна Ганіна |
|
7-19 |
Іллінський А.О., Саєнко В.М. З листів Бориса Мозолевського до Олексія Тереножкіна та Варвари Іллінської |
20-34 |
|
ВИВЧЕННЯ МУЗЕЙНИХ КОЛЕКЦІЙ |
35 |
|
Білан Ю.О., Шевченко І.В. Золоті вироби скіфського часу з розкопок Л.П. Крилової на Криворіжжі у зібранні Музею історичних коштовностей України |
|
37-59 |
Величко Є.О., Полідович Ю.Б. Колекція предметів скіфо-античного часу у зібранні Б.І. та В.Н. Ханенків: шляхи формування |
|
60-80 |
Сергій О.С. Іконографія церковних чаш XVIII століття (на прикладах пам’яток колекції Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника) |
81-89 |
|
Березова С.А. Срібні вироби віденських ювелірів XVII–XIX століття в колекції МІКУ |
|
90-108 |
ХУДОЖНЯ ОБРОБКА МЕТАЛУ ЗА ДОБИ РАННЬОГО ЗАЛІЗА |
109 |
|
Ільчишин В.В., Ольговський С.Я. Тимчасова ливарна майстерня скіфського часу на Львівщині і деякі питання металообробки в ранньому залізному віці |
111-116 |
|
ЮВЕЛІРНЕ МИСТЕЦТВО СЬОГОДЕННЯ |
117 |
|
Барбалат О.В. Старовинна техніка гарячої емалі в умовах інтенсифікації виробництва ювелірних прикрас у творчості сучасного українського майстра Роіні Хуцидзе |
119-126 |
|
Дрокін С.А. Сучасне ювелірне мистецтво. Традиції та інновації |
127-135 |
|
Луць С.В. Художня емаль як мова формотворення в сучасному ювелірстві |
136-143 |
|
Удовиченко І.В. Творчість художника-ювеліра Володимира Балибердіна: традиція в епоху змін |
|
144-160 |