Зміст
ВСТУПНЕ СЛОВО |
4-5 | |
Клочко Л.С. Ювілеї 2021 року |
|
6-15 |
ХУДОЖНІ ТРАДИЦІЇ ДОБИ РАННЬОГО ЗАЛІЗА | 16 | |
Бабенко Л.І. Ефект візуальних ілюзій у стилістиці пекторалі з Товстої Могили |
17-27 |
|
Клочко Л.С. Декоративні елементи костюмного комплексу із кургану Малий Чортомлик |
|
28-39 |
Полідович Ю.Б. Життя, закарбоване в золоті |
|
40-55 |
ПАМ’ЯТКИ ЮВЕЛІРНОГО МИСТЕЦТВА ДОБИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ |
56 |
|
Гопкало О.В., Білинська Л.І. Колекція предметів кола східноєвропейських варварських виїмчастих емалей в Сумському краєзнавчому музеї |
57-69 |
|
Малюк Н.І. Сережки у вигляді знаку питання з колекції Скарбниці НМІУ |
|
70-91 |
ЮВЕЛІРНЕ МИСТЕЦТВО ХV – ХХ СТ. | 92 | |
Березова С., Сергій О. Два потири гданського майстра XVII cт. Якоба Бекхаузена |
|
93-101 |
Березова С.А., Терещук О.М. Твори київського золотаря Івана Равича у зібранні Скарбниці НМІУ |
|
102-114 |
Біляєва С., Фіалко О. Мистецькі та військові раритети Тягинської фортеці |
115-124 | |
Брель О.В. Чеканений горжет із експозиції музею Богдана Хмельницького у Чигирині |
125-133 | |
Дерев’янко Н.В. Дукачі та пам’ятні медалі із фондового зібрання НІКЗ «Чигирин» |
134-140 | |
Полідович Ю.Б. Історія одного сюжету |
|
141-155 |
Попельницька О.О. Чорнильний прибор кінця ХІХ ст. відомого математика Д. Ґраве із зібрання НМІУ |
|
156-162 |
Степаненко Н.О. Відерце для охолодження шампанського 14-го піхотного Олонецького полку. Люди, події, музей |
163-172 | |
З ІСТОРІЇ ЮВЕЛІРНОГО МИСТЕЦТВА | 173 | |
Богданова О.Є. Ювелірне мистецтво етнічної групи мяо (Китай): традиції і сучасність |
174-180 | |
Кухтій О.С. Діяльність московського ювелірного товариства на теренах УСРР у 20-х роках ХХ століття |
181-183 | |
ЮВЕЛІРНЕ МИСТЕЦТВО СЬОГОДЕННЯ | 184 | |
Триколенко С.Т. Втілення рослинних форм у ювелірному мистецтві |
185-195 | |
Удовиченко І. Ювелірна творчість як відображення світогляду: за матеріалами виставки Станіслав Дрокін – ДНК автора» |
|
196-218 |
Луць С. Сучасне ювелірство Буковини: аспекти розвитку |
219-225 |